duminică, 6 decembrie 2009

continuare.......



De unde ne vin in minte atatea cuvinte? de unde hranim noi doi minunea asta? Tu iti dai seama ca acum 2-3 sapt eram doi saraci,noroiti in banal si confuzi in cotidian si acum dansam pe nori valsul nostru unic?
......................................................................................................................................................................
  Ce ma fac?te transfer in mine,te pastrez si am grija de tine pana vi si tu sa facem ordine?Incerc sa vorbesc ceva banal si parca imi vin cuvinte din alta parte care imi ocolesc si nu-mi asculta mintea.
.......................................................................................................................................................................
Stam amandoi pe o bordura,ne sprijinim unul de altul,fumam,tacem,respiram,nu vorbim,ne atingem lenes degetele si ne sorbim linistea....


 ......................................................................................................................................................................
Orice iti poate fi fata de mine,dar niciodata frica.Pot primi mainile tale pe fata mea fara sa te doara,fara sa regreti,fara sa-ti fie frica......


 ....................................................................................................................................................................
TE ADOR,MI-AR PLACE SA ZIC TE IUBESC,DAR CAND MA UIT,DE PE ADOR IN JOS,IUBESC IL VAD ATAT DE MIC...........


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu