duminică, 6 decembrie 2009

CUVINTE....

Tu ma faci sa scutur praful de pe inima mea,mereu mi-am dorit sa nu ajung o conserva goala pe dinauntru.Tu ma faci sa ma simt uman,nu numai cele rele ne pot face rau dar si cele bune
.........................................................................................................................................................................
Si daca ai iesi goala pe strada eu as alerga in jurul tau sa nu te acopere nimeni,te-as lua in brate si as fugi cu tine...........
...........................................................................................................................................................................
Cine esti?de unde vi?unde vrei sa ajungi?cate locuri libere sunt langa tine?spune-mi de tine,lasa-ma sa alerg ca un adolescent prin mintea ta.Sti ca astazi ti-am luat flori?.............
............................................................................................................................................................................
Nu fugii niciodata din fata celor care iti aprind sufletul,mai bine mai mori odata dar mai si traiesti odata ce nu poate fi cumparat.Asuma-ti riscul sa mai fi fericita....nu o alunga......
......................................................................................................................................................................
Dormi daca poti,viseaza.Bucura-te si vorbeste cu mine in somnul tau,sunt langa tine,o mana o am pe umarul tau........
...................................................................................................................................................................,,
Vreau sa-ti dau dimineti frumoase dar vad ca soarele nu ma asculta.....




  
 
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu