duminică, 6 decembrie 2009

FROM CLYDE TO BONNIE


Te vad in picioare in semiintuneric,cu putina lumina pe fata,mainileincrucisate pe piept si cu tigara in dreapta tragand usor in coltul gurii,iar din cand in cand te apleci peste balustrada sprijinita de coate,te uiti in gol,te gandesti la maneca si zambesti.Te mananc!
 ......................................................................................................................................................................


Am venit aici sus sa incerc o mica spaga lunii,e negru tot,intuneric,fata mi-e luminata doar de telefon,in jur cateva masini cu luminile stinse,e liniste,jos e orasul cu luminile lui colorate,e o ceata alba,te caut si te gasesc in culori,vad galben si iti vad sufletul,de departe ma strapunge albastru si-ti vad mintea ascutita,se amesteca verde cu portocaliu si vad parul si corpul,se opresc ochii pe mainile tale intr-o culoare de alb-neon si in cateva locuri imi arde retina un rosu aprins!Ai putea avea tu mai multe inimi?caci una simt ca e langa mine.Asta e cadoul meu pentru tine,din intuneric,deasupra orasului gri dar viu din culorile tale....


 ....................................................................................................................................................................

Simt nevoia sa multumesc,cuiva si as opri oamenii pe strada sa le spun ca eu te-am intalnit pe tine,un inger,si ca ma simt smecher....hi,hi,hi 

 ..................................................................................................................................................................


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu